Til toppen

Selv om vi har bygget vår nettbutikk med fokus på brukervennlighet og derfor stort sett er selvforklarende, anbefaler vi deg å ta en titt i vår oppdaterte brukerveiledning. Vi har notert ned mange nyttige tips i denne med tanke på å gjøre handelen så rask som mulig, og har også sett på tidsbesparende elementer – spesielt rundt handlelister – vi håper du vil ha nytte av.

Ofte stilte spørsmål:

  • Jeg finner ikke det jeg søker etter:  Finner du ikke varen du er ute etter, kan det være noe feil med søkeordet.  
    •  vennligst kontakt oss på chat så veileder vi deg til riktig produkt.
  • Jeg har en adresseendring eller andre endringer: 
    • Har du endringer du trenger å gjøre på din profil, f.eks. adresse, navn, kontaktperson etc. vennligst send en e-post til kundeservice@maske.no
  • Hvor finner jeg produktdatablad?
    • Produktdatablader finner du enten under produktbildet i nettbutikken (gå til fliken "Dokumentarkiv"), eller i den sentrale databasen www.ecoonline.no. Ta eventuelt kontakt med kundesenteret på chat.
  • Hvordan melder jeg avvik/retur/reklamasjon?  
    • Vennligst meld inn dine avvik ift sendinger, mangler, returer, reklamasjoner etc. til kundeservice@maske.no
  • Hva er statusen på min ordre?
    • Ønsker du å vite din ordrestatus, vennligst kontakt oss på chat eller send oss en mail. Du kan også spore ordren på web, sendingsnummeret står på pakkseddelen du har mottatt på epost:
  • Hjemmesiden oppleves som treg/lite reponsiv, er det noe jeg kan gjøre?
    • Prøv å trykk på «refresh» tegnet eller bytt nettleser (Chrome anbefales, Internet Explorer anbefales ikke). Da vil det mest sannsynlig bli mye bedre.

Noen tips:

  • Produktene har nå fått tildelt varegruppespesifikke attributter - du finner disse under "Spesifikasjoner"-fanen på produktsiden.
  • Nederst på siden finner du anbefalinger om hva andre som så på denne varen har kjøpt, alternativer og tilbehør til den aktuelle varen.
  • I produktlister kan du enkelt filtrere om du kun vil se miljømerkede produkter eller kun produkter tilknyttet din avtale (hvis relevant).
  • Ordrehistorikk ligger tilgjengelig under "Min side". Her kan du f.eks. finne varenummer på tidligere bestillinger.
  • Søkemotoren er oppgradert, og vil gi bedre og mer relevante treff enn tidligere.
  • Kampanjevarer er nå tydelig merket med "tilbud" og aktuelle kampanjesider er lett tilgjengelig fra forsiden.

 

Har du andre spørsmål, eller trenger hjelp med andre områder henviser vi til brukerveiledningen. I denne finner du svar på det meste rundt vår nettbutikk. Her kan du laste ned siste versjon av veiledningen til nettbutikken vår.

Trenger du fortsatt hjelp – ta kontakt med kundesenteret, på chat, e-post eller telefon. Vi er her for å hjelpe!